Gombos Edina - Ez tényleg működik! A Slim kapszula fogyaszt!


  Ez tényleg működik!
 - Az egri kutatók, akiknek az édesgyökér kivonatot köszönhetjük, ma hivatalos méréssel jártak utána, mennyit fogytam 2 hónap alatt. Egy csodamasinára állítottak, ami nézte a súlyomat, a testzsír tömegemet, és felállított nekem egy túlsúly diagnózist. Nos, az eredmény nagyon meglepett, mert - mint már korábban említettem -, nincs itthon mérlegem. 
Nagyon tudni akartam, vajon mennyit fogytam, amióta az édesgyökér kivonatát szedem kapszula formájában. Ugráltam örömömben, amikor a gép kidobta a szenzációs eredményt: 59,9 kg Ez tényleg működik! - Az egri kutatók, akiknek az édesgyökér kivonatot köszönhetjük, ma hivatalos méréssel jártak utána, mennyit fogytam 2 hónap alatt. Egy csodamasinára állítottak, ami nézte a súlyomat, a testzsír tömegemet, és felállított nekem egy túlsúly diagnózist. Nos, az eredmény nagyon meglepett, mert - mint már korábban említettem -, nincs itthon mérlegem. 
Nagyon tudni akartam, vajon mennyit fogytam, amióta az édesgyökér kivonatát szedem kapszula formájában. Ugráltam örömömben, amikor a gép kidobta a szenzációs eredményt: 59,9 kiló vagyok!
 


Körülbelül 64 kiló lehettem, amikor megismertem a géndiétát, vagyis 2 hónap alatt négy kilótól szabadított meg. A súlyom most már, a magasságomhoz képest, a normál tartományba került - a gép szerint, és szerintem is. Az izomtömegemet még fejleszteni lehetne, mondjuk egy kis mozgással. A testzsíromból pedig még lehet levenni. Ez is a cél, a mínusz 10 kiló novemberig. Ezt garantálták nekem az egri kutatók. 

Ez a mérés bearanyozta a napomat. Én már tényleg azt hittem, hogy soha nem leszek 60 kiló alatt. Nem is voltam az utóbbi 5-6 évben. Boldog vagyok, hogy ez sikerült!

És még a finom ételekről sem kellett lemondanom, amiket persze szívesen kínálok a Boszorkánykonyha nézőinek is! 








Közel a végcél - lassan fél éve szedem az édesgyökér kapszulát, gondoltam, megosztom veletek az eddigi tapasztalataimat. Nos, valóban nem csodaszer, mert ugye ilyen nincs, viszont nekem tényleg segített a fogyásban. 3-4 kilóra vagyok a végcéltól, amit megálmodtam magamnak. Ezt november végéig teljesíteni is szeretném. Akkor leszek csak igazán elégedett! A bikinis fotómat és a fagyizást azért már most is vállalom...

A tapasztalatok pedig: 

a kapszulát folyamatosan kell szedni ahhoz, hogy beinduljon a fogyás. Sokan panaszkodtatok arra, hogy megvettétek, de nem segített. Hát, ezért! Egy doboznál én sem álltam meg és adtam fel! Nálam nagyjából a második doboz vége felé indult meg az alakváltozás, akkor viszont már látványosan. Diétába nem fogtam mellette, de nem is zabáltam agyba-főbe. Egészségesen, bőségesen étkezem továbbra is, viszont este 6 után már távol tartom magam a hűtőtől, konyhától. Meg egy picit többet próbálok mozogni. Gyakran sétálunk, kirándulunk, túrázunk a családdal... 
            
                                          

         

Név:
Irányítószám:
Város:
Utca/házszám:
Telefonszám:
Email:
Slim Flavin7+ 100db kapszula 9900.-Ft
Flavin H7 Glabridin 100ml 2000.-Ft
Flavin H7 Glabridin 8x100ml 11500.-Ft
Flavin H7 Glabridin 16x100ml 21000.-Ft
Hoodia kapszula 100 db 11000.-Ft
Hoodia kapszula 250 db 24000.-Ft
Édesgyökér kapszula 30 db 750.-Ft
Édesgyökér kapszula 100 db 1950.-Ft
Megjegyzés vagy információ kérése:

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés: